close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

כל מה שצריך לדעת טרם בחירת חברת ניהול ואחזקה

מערכת שורשכא תמוז, תשפב20/07/2022

כאשר מדברים על בחירה של חברת ניהול ואחזקה, הרי שמדובר על בחירה משמעותית במיוחד

תגיות:
צילום: freepik
ניתן לומר באופן חד משמעי כי כאשר אנו מדברים על בחירה של חברת ניהול ואחזקה, הרי שמדובר על בחירה משמעותית במיוחד, כזו המשפיעה באופן ישיר על חיי המבנה המשותף. על כן, מיותר לציין כי ההמלצה המרכזית תהיה להימנע מבחירה שגויה שעשויה להוביל אתכם ואת שאר הדיירים במבנה לאיכות חיים פחותה שעלולה לבוא לידי ביטוי בכאבי ראש גדולים עבור ועד הבית. ככלל, כאשר מדובר על בחירת חברת ניהול ואחזקה, הדעה הרווחת נוטה להצביע על העובדה כי מדובר על בחירה פשוטה שאין לייחס לה חשיבות מעמיקה במיוחד, זאת בעוד כי המציאות משדרת מצב אחר לחלוטין. על כן, כאשר מדובר על מבנה מגורים חדש
צילום: freepik
הנזק עשוי להיות אף גדול יותר, במיוחד לאור העובדה שאי ביצוע התהליך על הצד המקצועי והטוב ביותר עשוי להוביל למצב בו ישנם לא מעט חוורים בהכרת הבניין ותיעודו, דבר שיבוא לידי ביטוי בחוסר יכולת לנהל את מבנה המגורים המשותף בצורה יעילה ואפקטיבית.
לא פעם ולא פעמיים אנו מגיעים למצב בו אנו מתבקשים להחליף את חברת הניהול שלנו, כתוצאה ממצב בו היא לא ענתה בצורה מלאה על כלל הצרכים האישיים של דיירי הבניין. במרבית המקרים, תוכלו להיעזר בסיור בודד ברחבי הבניין במטרה לגבש תמונה ברורה סביב כלל הבעיות איתן מתמודד המבנה שלכם כדוגמת מערכות חירום תקולות או לא מופעלות, חוסר בביקורות חובה, הזנחת אביזרי חשמל, תקלות בתאורת החירום ועוד מגוון תקלות שונות אשר עשויות להשפיע באופן ישיר על מידת הבטיחות בבניין המגורים שלכם.

כך תבחרו חברת ניהול ואחזקה מוצלחת
כמו בכל בחירה אחרת, על מנת להבטיח כי אתם אכן מבצעים את הבחירה האידיאלית ביותר עבורכם, כזו שתשרת את האינטרסים והצרכים האישיים שלכם על הצד הטוב ביותר, עליכם לקחת בחשבון מספר פרמטרים חשובים טרם הגעתכם אל מעמד הבחירה:
• ניסיון רלוונטי בתחום - מיותר לציין כי בעת בה לחברה אליה תפנו יהיה יותר ניסיון, כך למעשה תוכלו להיות בראש שקט כי אתם בוחרים בבחירה מקצועית שתעניק לכם את האפשרות ליהנות משירות אדיב ומקצועי לאורך פרק זמן ארוך וממושך.
• זמינות גבוהה - מיותר לציין כי כאשר מדובר על בחירה של חברת ניהול ואחזקה, ההמלצה המרכזית תהיה לבחור בחברה שתספק לכם מענה מהיר ומיידי בכל שעה במטרה לוודא כי אתם אכן מקבלים את כלל השירותים הרלוונטים עבור הבניין שלכם.
• אמינות - אחד הפרמטרים החשובים ביותר שיש לקחת בחשבון טרם בחירת חברת ניהול ואחזקה יהיה לוודא כי מדובר בחברה שתספק לכם עדכונים שוטפים סביב כל הנושאים הרלוונטים וכמו גם, הוצאה של דוחות מצב וכיוצא בכך שכן, הועד ויתר דיירי הבניין צריכים להיות מעורבים ולקבל את כלל ההחלטות שנמצאים תחת הסמכות שלהם.
הוסף תגובה
שם השולח
תוכן ההודעה